Grecia…

Tzatziki

tzatziki32

Ingrediente:

  • iaurt;
  • castraveţi;
  • usturoi;
  • ulei de măsline;
  • sare;
  • altele.

Altele, mai mult sau mai puţin:

– poţi folosi atât iaurt cât şi smântână, uneori în combinaţie;

– castraveţi, de regulă proaspeţi, uneori şi conservaţi:mariajul lor este permis doar pentru satisfacerea apetitului;

– suc de lâmâie, oţet, doar în anumite reţete;

tzatziki11

– poţi adăuga şi piper, paprika, după gust;

– plante aromatice permise: mărar, mentă, chimen, folosite potrivit cutumelor sau fusion cuisine;

– un pic de imaginaţie.

Mod preparare, aproape acceptat:

Surse: Wikipedia, Youtube and friends

Etichete:

3 răspunsuri to “Grecia…”

  1. THEO Says:

    tare ideea cu retetele pe blog .. am facut si eu tzatziki tot din curiozitate si am cautat si alte retete sa zicem mai „exotice” de preparat. Am facut un curs de bucatar, dar sincer mai degraba emisiunile astea de pe Discovery ma determina sa incerc sa prepar ceva mai „ciudat” uneori .. inca odata , fain blogul 😀

  2. geotax Says:

    Multumesc pentru aprecieri! Cat despre gatit, asa cum raspundeam si unui prieten, departamentul meu este responsabil doar cu diversitatea salivatului in lume. Restul, tine de voi. Si de imaginatie…

  3. sescu stela Says:

    foarte bun.baiatul meu e inebunit dupa tzatziki.mananc suflaki de pui doar cu tzatziki.

Lasă un răspuns

