România…

Ne aflăm în plin post. Pentru a nu mânia divinitatea prea mult m-am gândit să vă supun atenţiei o reţetă simplă de făcut şi foarte gustoasă. E adevărat că nu respectă toate canoanele, dar se tratează şi nu conţine proteine animale în exces.  Ouăle au rol doar de liant. Le puteţi elimina, dacă asta impietează.  Aveţi mai multe opţiuni. În fine, eu am încercat-o şi mi-a plăcut ce a ieşit.

Doamnelor şi domnilor,

chiftele-cartofi

Chiftele de cartofi

Ingrediente:

  • 1/2 kg cartofi
  • 2 ouă
  • 3-4 linguri făină
  • sare, piper
  • pătrunjel sau mărar

Mod de preparare:

Cartofii curăţaţi de coajă se dau prin razătoarea mică şi se pun într-un castron. Se adaugă ouăle, se amestecă cu făina până când totul are consistenţa unei paste. Se adaugă sarea, piperul şi verdeţurile. Se pun în tigaie şi se prăjesc în ulei încins circa 5-10 minute. Se servesc calde. Poftă bună!chiftele-cartofi1

Mulţumiri Gustos.ro!

Etichete:

3 răspunsuri to “România…”

  1. roth Says:

    Din surse sigure am aflat ca in Modova (cel putin) se numesc „tocinei”!

  2. geotax Says:

    Aha! Mersi de pont. Am să mă documentez.

  3. geotax Says:

    Se pare că sursa este de încredere. Reţeta e identică. Diferă un pic modul de servire.

Lasă un răspuns

